Eikö olisi kiva jättää vihreät metsät ja puhtaat mökkirannat lapsille ja lapsenlapsille ?

Mahdollisuus osallistua vihreämpään tulevaisuuteen

TalousVihreät näkee ettei taloutta voi olla ilman ympäristöä. Eikä ympäristöä ilman toimivaa taloutta.

Hyvä talous tarvitsee hyvät suitset ohjastamaan oikeaan suuntaan

Tue työtämme vihreän maiseman puolesta. Osallistu kampanjointiin. Liity TalousVihreisiin, ja tue kampanjatyötämme lahjoituksin. Paras aika lahjoittaa vaalityöhön on nyt. Ei huomenna, ei eilen, vaan nyt.

Kun liityt tai lahjoitat TalousVihreille, autat samalla suojelemaan metsäaluetta. Mikä olisi konkreettisempi tapa suojella ympäristöä? Yhteistyökumppanimme on varannut tähän tarkoitukseen Kainuusta Korpikeidas metsätilan. Ja suojelualue kasvaa jokaisella jäsenellä ja jokaisella eurolla. Osallistu nyt. Yhdessä muutamme maailmaa.

Mistä oikein on kyse?

Saadut varat käytetään 100 % vaalityöhön ja yhteistyökumppani lahjoittaa suojelun.

Yhteistyökumppanimme Mareal-invest Oy (y-tunnus 0761716-9) on sitoutunut hakemaan pysyvää suojelua osalle omistamastaan, Kainuussa sijaitsevasta Korpikeidas-nimisestä metsätilasta (765-497-145-3), mikäli lahjoituksia kertyy vähintään 5 000 € edestä. Suojeltava alue sijaitsee tilan metsäkuviolla 5, 9 ja 1 (tässä järjestyksessä), ja sen koko määritetään kertyneiden lahjoitusvarojen määrän mukaan siten, että jokainen 20 € lahjoitus ja jäsenyys vastaa 10 m2 pinta-alaa. Alue rajataan aina kuvion reunasta alkaen mahdollisimman yhtenäisenä alueena, käsittäen suurimmillaan kyseiset metsäkuviot kokonaisuudessaan, pinta-alaltaan noin 1,1 hehtaaria. Metsätila sijaitsee luonteeltaan erämaisen Kärnänjoen varrella noin 2 km Hiidenportin kansallispuistosta länteen.

Yhteistyökumppani lupaa ilmoittaa 30.11.2022 mennessä kertyneiden varojen mukaisen alueen käynnissä olevaan Luontolahja-kampanjaan, jossa valtio sitoutuu suojelemaan vastaavan kokoisen alueen valtion maita.

Yhteistyökumppanimme sitoutuu jättämään suojeluhakemuksen yllä olevin edellytyksin ja pidättäytymään metsätaloustoimista alueella. Lopullisen päätöksen suojelualueen perustamisesta tekevät viranomaiset.

Helmikuun jatkoaika

8.2.2023 : Lahjoituksia tuli, jäseniä tuli, maata tuli suojeltua, mutta kumppani päätti jatkaa kampanjaa. Ilmeisesti jotain on tullut tehtyä oikein.

Halusitko kaverisi mukaan kampanjaan? Olisiko kiva että muut tekevät hartiavoimin töitä ja itse saa nojata taaksepäin tuolissa tyytyväisenä itseensä? Tästä napista se onnistuu: